zamawianie dodatków
Dla każdej naszej pary dodatki projektujemy indywidualnie, tak aby były one wyjątkowe i niepowtarzalne.
W związku z tym nie znajdziecie u nas opcji ‘kup teraz’ przy dodatkach, A JEDYNIE PRZYKŁADOWE REALIZACJE.
JEŚLI PRAGNIESZ ZAMÓWIĆ U NAS PAPETERIĘ NA TWOJE PRZYJĘCIE
– WYPEŁNIJ FORMULARZ I POCZEKAJ NA WIZUALIZACJE.
Etap 1
Minimum 8 tygodni przed przyjęciem, uzupełnijcie formularz dostępny TUTAJ w celu rezerwacji terminu na dodatki. Na tym etapie potrzebujemy informacji jakie elementy chcielibyście zamówić oraz ich ilości – bez podawania konkretnych danych jak np. lista gości, menu itp.
Etap 2
Wiadomość od nas z ofertą otrzymacie w przeciągu 3 dni roboczych.
Etap 3
Wprowadzacie zmiany lub akceptujecie wstępnie wizualizacje.
Etap 4
3 tygodnie przed przyjęciem, odzywacie się ponownie z ostatecznymi danymi do projektów (jak np. lista gości, menu i itp), które podstawiamy pod wcześniej zaprojektowane dodatki. Na podstawie tego przygotowujemy dla was finalne podsumowanie zamówienia wraz z wyceną.
Etap 5
Akceptujecie projekt lub wprowadzacie ostatnie poprawki oraz wpłacacie należność na konto.
Etap 6
Po akceptacji oraz zaksięgowaniu wpłaty rozpoczyna się czas realizacji zamówienia. Dodatki staramy się dostarczać nie później niż 3-4 dni przed weselem.
zasady zamawiania
Staramy się pracować szybko i efektywnie, ale to jakość i staranność wykonania jest dla nas najważniejsza. Z tego względu zamówienia składane później niż wspomniane 8 tygodni przed ślubem – będziemy realizować tylko jeśli będziemy mieć 100 % pewność, że wystarczy nam czasu, aby wasze dodatki były zgodne z zamówieniem i naszymi standardami.
Nie wykonujemy dodruków dodatków po zrealizowaniu zamówienia.