zamawianie dodatków

Dla każdej naszej pary dodatki projektujemy indywidualnie, tak aby były one wyjątkowe i niepowtarzalne.
W związku z tym nie znajdziecie u nas opcji ‘kup teraz’ przy dodatkach, A JEDYNIE PRZYKŁADOWE REALIZACJE.
JEŚLI PRAGNIESZ ZAMÓWIĆ U NAS PAPETERIĘ NA TWOJE PRZYJĘCIE
– WYPEŁNIJ FORMULARZ I POCZEKAJ NA WIZUALIZACJE.

Etap 1

Minimum 8 tygodni przed przyjęciem, uzupełnijcie formularz dostępny TUTAJ w celu rezerwacji terminu na dodatki. Na tym etapie potrzebujemy informacji jakie elementy chcielibyście zamówić oraz ich ilości – bez podawania konkretnych danych jak np. lista gości, menu itp.

Etap 2

Wiadomość od nas z ofertą otrzymacie w przeciągu 3 dni roboczych.

Etap 3

Wprowadzacie zmiany lub akceptujecie wstępnie wizualizacje.

Etap 4

3 tygodnie przed przyjęciem, odzywacie się ponownie z ostatecznymi danymi do projektów (jak np. lista gości, menu i itp), które podstawiamy pod wcześniej zaprojektowane dodatki. Na podstawie tego przygotowujemy dla was finalne podsumowanie zamówienia wraz z wyceną.

Etap 5

Akceptujecie projekt lub wprowadzacie ostatnie poprawki oraz wpłacacie należność na konto.

Etap 6

Po akceptacji oraz zaksięgowaniu wpłaty rozpoczyna się czas realizacji zamówienia. Dodatki staramy się dostarczać nie później niż 3-4 dni przed weselem.

zasady zamawiania


Staramy się pracować szybko i efektywnie, ale to jakość i staranność wykonania jest dla nas najważniejsza. Z tego względu zamówienia składane później niż wspomniane 8 tygodni przed ślubem – będziemy realizować tylko jeśli będziemy mieć 100 % pewność, że wystarczy nam czasu, aby wasze dodatki były zgodne z zamówieniem i naszymi standardami.

Nie wykonujemy dodruków dodatków po zrealizowaniu zamówienia.