Koszyk
W koszyku nie ma jeszcze produktów
BrodaZaprasza jest sklepem internetowym dostępnym pod adresem www.brodazaprasza.pl należącym do Aleksandry Brody prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą: BrodaZaprasza Aleksandra Broda z siedzibą w Stary Sopocie, w gminie Stara Błotnica nip: 7981465712 regon: 365896195 e-mail: info@brodazaprasza.pl tel.: 519 619 533
S k ł a d a n i e z a m ó w i e n i a o r a z p ł a t n o ś c i
- Zamówienie składa się na stronie brodazaprasza.pl
- Złożenie zamówienia wraz z dokonaniem opłaty na rachunek bankowy oznacza zawarcie umowy na odległość pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej klientem, a sprzedającym, zwanym dalej brodazaprasza.
- Przy wyborze projektu z gotowych wzorów, firma brodazaprasza przesyła w ciągu 3 roboczych od przesłania formularza zamówienia projekt zaproszenia z danymi zamawiającego do ostatecznego zatwierdzenia wyglądu zaproszenia.
- Zamawiający akceptuje projekt w wersji cyfrowej lub wprowadza zmiany (w projektach można wprowadzać do 3 poprawek bezpłatnie, każda kolejna poprawka wynosi 20 zł). Od momentu zaksięgowania przelewu oraz akceptacji projektu jest naliczany czas realizacji zamówienia.
- Rachunek / faktura są wystawiane na życzenie klienta.
- Modyfikacje gotowych projektów są wyceniane indywidualnie. Kwota za wykonane modyfikacje jest bezzwrotna.
D a n e d o p r o j e k t ó w i r e a l i z a c j a z a m ó w i e n i a
- Klient zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności wszystkich danych (tekstów, treści zaproszeń, imion i nazwisk, dat, adresów itd.) oraz potwierdzenia drogą mailową realizacji sprawdzonego projektu. Weryfikacja błędów leży po stronie klienta.
- Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za wszelkie błędy, które zostały zaakceptowane przez klienta.
- Wszystkie zmiany wprowadzane po akceptacji klienta są dodatkowo płatne (wysokość opłaty wynosi minimum 50 zł, kwota ustalana jest indywidualnie).
- Sprzedający nie ingeruje w treści przesłane przez klienta. Podczas personalizacji zaproszeń i innych elementów sprzedający nie zmienia przesłanych przez klienta tekstów, nie poprawia błędów ortograficznych, stylistycznych, literówek itp. poprawne zapisanie i sprawdzenie danych leży po stronie klienta.
- Personalizację do zaproszeń należy przygotować według wytycznych: imiona i nazwiska gości należy umieścić w jednej kolumnie bez numeracji, imiona i nazwiska gości powinny być odmienione w bierniku (np. zapraszamy Macieja Nowaka), jeśli mają być zastosowane zwroty grzecznościowe, również należy je uwzględnić, polecamy sprawdzić dokładnie pisownię. nie sprawdzamy błędów, a zmiany po akceptacji projektów są niemożliwe
- Istnieje możliwość wykonania dodatkowej wersji językowej zaproszeń czy dodatków. Projekty w wersji obcojęzycznej wykonywane będą jedynie na podstawie przesłanego przez klienta tekstu. Sprzedający nie tłumaczy tekstów na język obcy.
- Minimalne zamówienie to 15 sztuk.
- Terminy realizacji zamówień: standardowa: 10-14 dni roboczych od zaksięgowania kwoty expressowa: 7 dni roboczych od zaksięgowania kwoty – dodatkowo płatne 50% od sumy końcowej zamówienia w terminy realizacji zamówienia nie jest wliczony czas dostawy.
- W przypadku realizacji projektu indywidualnego termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie.
- Zaproszenia wysyłane są w formie otwartej, do własnoręcznego związania.
- Sprzedawca nie sprzedaje oraz nie przekazuje własnych projektów papeterii okolicznościowej do realizacji we własnym zakresie.
- Sprzedawca nie wykonuje wydruków projektów klienta.
R e k l a m a c j e
- Ewentualne reklamacje powinny być składane w formie elektronicznej na adres e-mail: brodazaprasza@gmail.com
- W przypadku ujawnienia wady lub uszkodzenia towaru kupujący powinien skontaktować się ze sprzedającym oraz złożyć pisemną reklamację w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, do której sprzedający ustosunkuje się pisemnie w przeciągu 14 dni roboczych.
- Przedmiotem reklamacji nie mogą być ewentualne nieznaczne różnice w kolorystyce pomiędzy oglądanym na monitorze projektem a gotowym wydrukiem. Różnice te mogą wynikać z przyczyn technicznych, m.in. kalibracji monitora czy odmiennego wyświetlania plików w profilu kolorystycznym rgb a drukiem cyfrowym w profilu cmyk.
- Reklamacje dotyczące niepoprawności tekstów, motywów graficznych etc. będą uwzględnione jedynie, jeśli towar dostarczony do klienta będzie się różnił z projektem przez niego zaakceptowanym.
- Poszczególne zaproszenia i dodatki mogą się od siebie nieznacznie różnić ze względu na ręczne wykonanie. Różnice te nie podlegają reklamacji.
- Ze względu na specyfikę papierów ekologicznych, które mogą mieć różny odcień w zależności od surowca z jakiego zostały wykonane, nieznaczne różnice w wyglądzie tych papierów nie mogą być przedmiotem reklamacji.
- Między wysłanymi próbkami a zamówioną papeterią mogą wystąpić nieznaczne różnice ze względu na ręczne wykonanie produktów i specyfikę materiałów, nie podlega to reklamacji.
Z w r o t y
- ZWROTÓW NIE PRZYJMUJEMY, ponieważ nabyte w naszym sklepie produkty są personalizowane i wykonywane na specjalne zamówienie przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta.
- Wszystkie produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeby.
P o s t a n o w i e n i a k o ń c o w e
- Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem.
- Podjęcie współpracy przez klienta oznacza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje zapisane w nim postanowienia. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia klienta z zawartych w nim zasad.
- Wszystkie projekty prezentowane przez BrodaZaprasza są własnością sprzedającego i są chronione prawami autorskimi – nie mogą być kopiowane ani wykorzystywane bez zgody autora.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do sygnowania wszystkich zaproszeń znakiem firmowym BrodaZaprasza
- Sprzedający nie udostępnia informacji dotyczących elementów składających się na gotowy produkt, czyli np. rodzaju użytych fontów, wykorzystanych kolorów czy nazw poszczególnych surowców.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do publikacji wszystkich swoich realizacji – zarówno w internecie jak i w materiałach drukowanych.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do umieszczenia w ofercie projektów stworzonych na indywidualne zlecenie klienta.
- Dane osobowe klienta są przetwarzane w celu realizacji złożonego zamówienia.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a zwłaszcza kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego (dz. u. nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (dz. u. nr 22 z 2000 r. poz. 271).
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
- W przypadku zmiany regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu będą realizowane na podstawie zasad obowiązujących przed wprowadzeniem zamian.