1. Czy zamówione zaproszenia przyjdą do mnie spakowane do kopert?

Zaproszenia wysyłamy starannie zapakowane, ale nie pakujemy do kopert. Wszystko wysyłamy do własnego montażu

  

2. Czy jest możliwość zamówienia mniejszej ilości zaproszeń?

Obecnie minimum to 15 sztuk i w tej chwili nie realizujemy zamówień na mniejszą ilość.

  

3. Czy czas realizacji może być krótszy niż 10 dni roboczych?

Tak, czas oczekiwania może wynosić 7 dni robocze, ale jest to dodatkowo płatne + 50%. Jeśli interesuje cię ta opcja, napisz nam emaila.

  

4. Czy mogę zamówić próbki zaproszeń?

Tak, więcej informacji w dziale próbki.

  

5. Co to jest r.s.v.p?

Jest to skrót pochodzący od francuskiego zwrotu répondez s'il vous plaît (dosłownie: proszę odpowiedzieć), umieszczany na zaproszeniach, gdy zapraszający oczekuje potwierdzenia zamiaru przybycia zapraszanego. u nas nazywamy tak potocznie dodatkowy bilecik do zaproszeń jednokartowych.

  

6. Czy mogę zwrócić zamówione zaproszenia?

Nie, zaproszenia są produktem przygotowywanym na zamówienie, wysoko spersonalizowanym w związku z tym według polskiego prawa takie produkty nie podlegają zwrotowi w ciągu 14 dni.

  

7. Czy możemy dostać zniżkę / rabat?

Z reguły nie udzielamy zniżek / rabatów. Jesteśmy małym studio, wkładamy w naszą pracę serce i czas, jednocześnie staramy się, żeby nasze ceny były przystępne. Szanujemy swoją pracę i naszych klientów, również tych, którzy wcześniej zamówili u nas zaproszenia płacąc pełną kwotę.

 

Rabat możemy tylko zaoferować przy bardzo dużych zamówieniach (np. powyżej 150 kompletów zaproszeń), gdy koszt samego druku jest trochę niższy. natomiast w innych przypadkach tego nie robimy. mam nadzieję, że państwo to rozumieją.

  

8. Jak przygotować listy do personalizacji?

Do zaproszeń:

imiona i nazwiska gości należy umieścić w jednej kolumnie bez numeracji

imiona i nazwiska gości powinny być odmienione w bierniku (np. zapraszamy Macieja Nowaka)

jeśli mają być zastosowane zwroty grzecznościowe, również należy je uwzględnić

polecamy sprawdzić dokładnie pisownię. nie sprawdzamy błędów, a zmiany po akceptacji projektów są niemożliwe

 

Do winietek: nazwiska gości bez odmiany.

 

9. Czy można gdzieś stacjonarnie obejrzeć wasze zaproszenia?

Niestety, na obecną chwilę nie mamy stacjonarnego sklepu, ale z przyjemnością spotkamy się z wami w Radomiu, po wcześniejszym ustaleniu dogodnego dla Nas i dla Was terminu. Na spotkaniu możemy porozmawiać i ustalić szczegóły oraz możecie zobaczyć próbki zaproszeń czy wybrać papier.

  

10. Podobają nam się dwa wasze projekty, chcielibyśmy je połączyć – czy jest taka możliwość?

Większość naszych projektów możemy modyfikować. Wyślijcie do nas wiadomość z opisem pożądanych zmian, a my zobaczymy, czy są możliwe.

  

11. Kiedy powinniśmy zamówić zaproszenia?

Zaproszenia zwykle rozdaje się gościom minimum 3 miesiące przed ślubem (ale nie jest to reguła, można wcześniej, niektórzy rozdają później). Jeśli wiecie, kiedy chcecie rozpocząć rozdawanie zaproszeń, złóżcie zamówienie z odpowiednim wyprzedzeniem. Weźcie pod uwagę przede wszystkim czas realizacji zamówienia.

  

12. Ile zaproszeń powinniśmy zamówić?

To zależy od ilości gości, jaką chcecie zaprosić (pamiętajcie, że ilość zaproszeń jest mniejsza niż ilość gości - zazwyczaj zapraszamy pary, małżeństwa, rodziny z dziećmi). Zwykle zalecamy zamówić minimum 10% więcej zaproszeń. w przypadku zaproszeń spersonalizowanych, warto zamówić dodatkowe zaproszenia puste, na wypadek, gdybyście o kimś zapomnieli.

  

13. Czy możliwy jest dodruk?

Wykonujemy dodruki zaproszeń, ale zawsze prosimy naszych klientów, aby upewnili się, że na liście nikogo nie brakuje lub nie ma błędów. Cena dodruków jest wyższa w związku z kosztem druku małych ilości i przyspieszonym trybem realizacji. Zawsze warto zamówić kilka niespersonalizowanych zaproszeń lub winietek więcej.

 

Cena stała za dodruk = 50 zł + (cena zaproszenia/ dodatku według cennika x ilość)

 

  

 

Product added to wishlist
Product added to compare.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies Twojej przeglądarki.